خرید دوربین اماکن و منزل کالابست
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیر محل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

دزدگیر  اماکن بیسیم  به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵یا۴۳۳ و یا۸۶۶ کار میکنند. در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد.

سنسور های مختلفی برای ارتباط به دزدگیر بیسیم وجود دارند که به شرح زیر ذکر میکنیم چشمی بی سیم دزدگیر اماکن: چشم بیسیم چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتوانددر هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل H9در صورت نصب بر روی دستگاه های سیمکارتی قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزیبیسیم فایروال فعال خواهد بود.

برای مشاهده ی قیمت دزدگیر سیم کارتی کالابست،  بی سیم و سایر دزدگیرها می توانید به سایت کالابست مراجعه نمایید.

بهترین دزدگیر منزل کالابست  چیست؟ دزدگیر بیسیم به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵ یا ۴۳۳ و یا ۸۶۶ کار میکنند.

در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های ۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیرمحل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

چه سنسور هایی به دزدگیر بی سیم وصل میشوند؟

چشمی بی سیم دزدگیر اماکن:چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های ۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتواند در هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل  H9در صورت نصب بر روی دزدگیر اماکن سیمکارتی کالابست قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزی بیسیم فایروال فعال خواهد بود .

 





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: